تویوتا سنتر بهترین تعمیرگاه لکسوس در  شمال تهران است که به تعمیر موتورهای لکسوس و تویوتا میپردازد،از آنجا که یکی از دلایل عمده ی خرید خودروهای لکسوس، تویوتا، و… در ایران، هندلینگ این خودروها می باشد که رانندگی را برای رانندگان و سایر سرنشینان خودرو لذت بخش تر و ایمن تر می کند. خوش دستی خودرو یا به عبارت تخصصی تر هندلینگ و کیفیت تعلیق خودرو رابطه ی مستقیمی با سیستم جلوبندی خودرو دارد و هر چه این سیستم با کیفیت باشد، رانندگی هم لذت بخش تر و آسانتر خواهد بود.

تعمیرگاه لکسوس

تعمیرگاه لکسوس

مسلما با خرید این خودروهای لوکس و با وجود فشار زیاد روی سیستم تعلیق و جلوبندی ماشین هنگام رانندگی، نیاز اساسی به سرویس و تعمیر جلوبندی در تعمیرگاه های تخصصی و حرفه ای مختص خودروهای خارجی که قابل اعتماد باشند احساس می شود و باید تعمیرکاران آن علاوه بر مهارت و تجربه ی بالای عملی، از دانش فنی و تکنولوژیهای نوین به کار رفته در این خودروها نیز آگاهی کامل داشته باشند.

لذا تعمیرات تخصصی موتور های لوکس ژاپنی به خصوص لکسوس یکی از مهمترین بخش های تعمیرگاه لکسوس (تویوتا سنتر) بشمار می رود. اعتماد شما عزیزان و تسلط تیم مهندسی ما بر روی تعمیر موتورهای لکسوس با مدیریت دقیق و فنی کارشناس فنی سابق شرکت ایرتویا مرکزی مهندس آرمان کریم پور باعث گردیده یکی از حرفه ای ترین بخش های تعمیراتی  مجموعه تویوتا سنتر(نیاوران) بخش تعمیرات موتورهای لکسوس باشد.

چرا تعمیرگاه تخصصی لکسوس (تویوتا سنتر)

در  تعمیرگاه تخصصی لکسوس (تویوتا سنتر) ، به صورت تخصصی خودرو های لکسوس سرویس و تعمیر می شود و در صورت نیاز جهت تعویض قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت خود شرکت تویوتا استفاده می شود. استفاده از قطعات و مواد مصرفی اصلی و اورجینال بسیار حایز اهمیت است و این یکی از برتری های مجموعه تعمیرگاه تخصصی لکسوس (تویوتا سنتر)  نسبت به دیگر مراکز سرویس لکسوس می باشد.

بهترین تعمیرگاه لکسوس در تهران

تعمیرگاه تویوتا سنتر (نیاوران)  جهت رفاه حال مشتریان خود، سرویس های دوره ای را با توجه به جدول زمان بندی که از طرف خود شرکت و بر اساس استاندارد تهیه و مشخص می شود را، قرار داده است. همچنین در راستای مشتری مداری و با هدف راحتی شما در تمامی نقاط تهران خودروبر رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد

بهترین تعمیرگاه لکسوس شمال تهران

بهترین تعمیرگاه لکسوس شمال تهران

سایر خدمات تعمیرگاه تویوتا سنتر (نیاوران)  :

۱- بازدید و کارشناسی فنی و کارشناسی بدنه لکسوس بصورت تخصصی

۲- عیب یابی سیستم هیبرید لکسوس ، انجام خدمات تعمیر موتور لکسوس ، تعمیر گیربکس اتوماتیک لکسوس

۳- بازدید جلوبندی، میزان فرمان، شارژ گاز کولر  تویوتا لکسوس

۴- شست و شوی انژکتور،دریچه گاز و باک لکسوس (با محلول مخصوص)

۵- بررسی و تعمیر و تعویض ایربگ، کمربندها، داشبورد لکسوس و…

۶- تنظیم و تعمیر موتور لکسوس

۷- از بین بردن صدای موتور لکسوس و ریپ زدن آن

۸- تعمیر کاتالیزور خودروهای لکسوس

۹- تعمیر و یا تعویض گیربکس های اتوماتیک

۱۰- بازدید و تعمیر دقیق سیستم برق و الکترونیک خودروهای لکسوس

۱۱- از بین بردن ایرادات کروز و همه سنسور های موجود در خودروهای لکسوس

۱۲- تعویض ترانس خودروهای لکسوس در صورت نیاز

۱۳- انجام کلیه سرویس های دوره ای، فصلی و تعویض لوازم مصرفی لکسوس تمامی مدل های موجود

۱۴- تعمیرات تخصصی خودروهای هیبریدی لکسوس  به خصوص  لکسوس NX

۱۵- تعمیر موتور تعمیر موتور لکسوس

تعمیر لکسوس

تعمیر لکسوس

چرا بهترین تعمیرگاه لکسوس در شمال تهران واقع در نیاوران هستیم؟

تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس(نیاوران)  با بهره‌گیری از مهندسین و متخصصین خبره و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا(شرکت تویوتا) در خدمت‌رسانی به صاحبان خودروهای ژاپنی در ایران بالاخص لکسوس و تویوتا فعالیت می کند.

تعمیرگاه تویوتا سنتر با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی و با دارا بودن دو شعبه در (شمال شرق) تهران و (مرکز) شهر تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان محترم میباشد؛که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه دیگر میباشند

بهترین تعمیرگاه لکسوس

بهترین تعمیرگاه لکسوس

با مدیریت مهندس آرمان کریم پور:  ۰۹۱۲۳۷۷۲۰۵۲

شعبه ۱ :نیاوران،کاشانک،نرسیده به آجودانیه،کوچه پوریا،مجتمع خودروئی کاج
شعبه ۲ :خ مطهری،تقاطع مفتح،خ جهانتاب،مجتمع خودرویی کاج