تویوتا کمری SE سال83 همزمان با آزادسازی واردات خودرو ، توسط نمایندگی تویوتا در ایران با هدف خارج سازی بازار انحصار طلب سدان های نیمه لوکس کلاس متوسط که در دستان نیسان ماکسیما بود ،وارد بازار کشور شد . به طور کلی تویوتا کمری خودروی مناسب خانواده است که طراحی زیبا و مونتاژ و کیفیت بالای ساخت را به همراه دارد . سطح تجهیزات این خودرو نسبت به قیمت بسیار پایین است اما به هیچ وجه نمی توان اعتبار ، کیفیت و صرفه اقتصادی در بلند مدت که در محصولات تویوتا می یابید را در رقیبان دیگر جستجو کرد .

تعمیر اساسی موتور تویوتا کمری صفر تا صد به صورت اصولی و دقیق اورحال کردن موتور و تعمیر گیربکس اتوماتیک کمری با گارانتی در تعمیرگاه تویوتا  

نحوه کار در تعمیرگاه کارفیکسر در این پست با دیدن چند عکس می توانید مشاهده کنید و تا جای ممکن با پایین ترین هزینه برای رضایت مشتریان کار تعمیرات انجام میشود.

تویوتا

تعمیرگاه تویوتا

تعمیرگاه لکسوس

تویوتا کورد

نحوه عیب یابی موتور تویوتا کمری

موتور کمری میتواند صداهای مختلف و گمراه کننده ایی داشته باشد. اکثر اوقات منیفولد هوای کمری است که به صدا می افتد. و اکثر تعمیرکاران با صدای پیستون و یا یاتاقان بالانسر و … اشتباه میگیرند. پس تشخیص عیب یابی دقیق این موتور ها نیاز به تخصص و تجربه بالا دارند.

اورحال کردن موتور باعث جلوگیری از خسارت سنگین که در آینده برای موتور خودرو ممکن است پیش بیاید جلوگیری می کند. شستشوی داخل موتور و‌ تعویض واشر کامل کمترین هزینه را برای مالک خودرو در بر دارد ، بازدید یاتاقان ها ، پیستون ها ، زنجیر سفقت کن و …تعمیر جلوبندی تویوتا را به دست ما بسپارید
قیمت تویوتا Rav4 
با توجه به این که این خودرو در مدل‎های بنزینی و هیبریدی و در نسخه‎های متعدد و متفاوتی تولید شده است قیمت‎های اولیه این خودرو از ۲۴ هزار دلار تا ۳۷ هزار دلار اعلام شده است که به نسبت قیمت‎های بالایی می‎باشند. با توجه به قیمت‎های اعلام شده اولیه برای این محصول می‎تواند انتظار داشت که قیمت تویوتا Rav4 در بازارهای ایران بیشتر از ۱ میلیارد تومان باشد.