تعمیر گیربکس لندکروز v6

لندکروزر از یک موتور 5.7 لیتری V-8 با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می برد. تویوتا لندکروزر به راحتی به سرعت 150 کیلومتر در ساعت می رسد و می تواند به حداکثر سرعت حدود 190 کیلومتر در ساعت دست یابد . تویوتا لندکروز دارای 1 موتور دیزلی 4461 سی سی است با گیربکس اتوماتیک است.

تویوتا لندکروز در ایران نیز مانند سایر کشور های جهان به دلیل ویژگی هایی که دارد به فروش می رسد هر چند به طور محدود، نکته ی مهمی که در کارایی و کیفیت تویوتا لندکروز نقش اساسی را ایفا می کند، تعمیر و سرویس به موقع خودرو تویوتا لندکروز خصوصا گیربکس و موتور این خودرو است. با توجه به اهمیت این مسئله در ادامه ی مقاله تویوتا لندکروز و نکات مربوط به تعمیر و سرویس این گیربکس را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های خودرو تویوتا لندکروز

تولید اولین نسل لندکروز در سال 1951 آغاز شد. لندکروزر در سبک های بدنه کانورتیبل، سقف سخت، استیشن واگن و شاسی کابین تولید شده است. قابلیت اطمینان و طول عمر لندکروزر به محبوبیت زیادی منجر شده است، به ویژه در استرالیا، جایی که پرفروش ترین وسیله نقلیه بدنه روی فریم و چهار چرخ محرک است.

تویوتا همچنین لندکروزر را در مناطق دورافتاده استرالیا به طور گسترده آزمایش می کند – که یکی از سخت ترین محیط های عملیاتی از نظر دما در زمین به حساب می آید. در ژاپن، لندکروزر در انحصار نمایندگی های ژاپنی تویوتا به نام فروشگاه تویوتا است.

از سال 2018، لندکروزر (J200) در بسیاری از بازارها موجود بود. استثناها عبارتند از کانادا، مالزی (که به جای آن لکسوس LX را دریافت می کند)، هنگ کنگ، ماکائو، سنگاپور، کره جنوبی، برزیل و بخش های بزرگی از اروپا. در اروپا، تنها کشورهایی که لندکروزر به طور رسمی در آنها فروخته می شود جبل الطارق، مولداوی، روسیه و اوکراین هستند.

لندکروز در آفریقا نیز بسیار محبوب است، جایی که کشاورزان، سازمان‌های غیردولتی، سازمان ملل و سازمان‌های بشردوستانه، ارتش‌های ملی (اغلب نسخه پیکاپ) و همچنین گروه‌های مسلح که به عنوان خودرویی جنگی از تویوتا لندکروز از آن استفاده می‌کنند.

تویوتا

تعمیرگاه تویوتا

تعمیرگاه لکسوس

تویوتا کورد