عرضه دو مدل لوکس تویوتا : روزنامه نیکی ژاپن گزارش داد که شرکت تویوتا موتور در سال مالی آینده دو خودروی لوکس رده‌بالا را در ژاپن عرضه خواهد کرد، زیرا به دنبال تصاحب سهم بیشتری از بازار خودروهای لوکس است.

روزنامه ژاپنی نیکی به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد این خودروساز خودروی لوکس اسپرت کاربردی به نام تویوتا سنچری را در فاصله زمانی اوت تا پایان مارس ۲۰۲۴ در بازار داخلی خود معرفی خواهد کرد.نیکی گفت دومین مدل لوکس نسخه مینی‌ون لکسوس LM است که احتمالا در نیمه دوم سال مالی آینده که از آوریل تا مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد، به فروش می‌رسد.بر اساس گزارش رویترز، تویوتا در دسامبر ۲۰۲۱ اعلام کرد قصد دارد تمام فروش برند لوکس لکسوس خود تا سال ۲۰۳۰ به خودروهای برقی در اروپا، آمریکای شمالی و چین تبدیل شود و تمام فروش این برند در سراسر جهان از سال ۲۰۳۵ شروع شود. در مارس همان سال، این شرکت اعلام کرد قصد دارد ۲۰ مدل جدید یا اصلاح‌شده لکسوس را  تا سال ۲۰۲۵ معرفی کند که بیش از ۱۰ مدل از آنها الکتریکی خواهد بود.

تویوتا سنچری (نمونه روباز) Toyota Century برای جشن تاج‌گذاری امپراتوری ژاپن در شرکت تویوتا ساخته شد. ماشین جدید سنچری لوکس‌ترین تولید تویوتا محسوب می شود. خودرو سنچری از سال 1390 ساخته می شود، اما تا کنون سه نمونه از ماشین تویوتا سنچری وارد بازار شده است. با ما همراه باشید تا رولزرویس ژاپن را بررسی کنیم.

آخرین نمونه خودرو سنچری Toyota Century چه زمانی تولید شده است؟

تاریخ ساخت آخرین نمونه خودرو سنچری به سال 2018 بازمی‌گردد. مدل روباز تویوتا سنچری، خودرویی لوکس و زیبا، به مناسبت جشن تاج گذاری امپراتور ژاپن تولید شده است. ماشین جدید تویوتا سنچری در جشن تاج گذاری ماه اکتبر استفاده می شود. برای مراسم تاج گذاری امپراتوری ژاپن مهمانانی از 190 کشور دنیا دعوت شده اند.

تاکنون از ماشین جدید تویوتا سنچری، ساخته شده برای امپراتوری ژاپن، تصویری منتشر نشده است.


آدرس شعبه اول: خیابان مطهری، تقاطع مفتح، خیابان جهانتاب، مجتمع خودرویی کاج
آدرس شعبه دوم: نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج
آدرس شعبه سوم : شهرک غرب، یادگار امام شمال، بعد از ورودی فرحزاد، ایثارگران جنوب، نبش دبیرستان ۹ دی

همراه :ارسلان کریم پور:  09129734626

همراه : مهندس ارمان کریم پور: 09123772052

ایمیل : info@toyotacenterir.com 


 

 

مقالات مرتبط:

سرویس دوره ای تویوتا و لکسوس- سرویس های دوره ای لکسوس-سرویس دوره ای تویوتا-

مشخصات فنی،ظاهری و قیمت تویوتا اف جی کروزر- Toyota FJ Cruiser2018