انجام خدمات جلوبندی و  اقدام به رفع مشکلات و سرویس دهی انواع مدل خودروهای لکسوس و تویوتا  در تعمیرگاه تخصصی تویوتا و لکسوس(تویوتا سنتر).

خدمات جلو بندی و میزان فرمان تویوتا و لکسوس


یکی از امور اساسی در سالم نگهداری سیستم تعلیق خودور انجام سرویس های دوره ای و بازدید های چهارچرخ خودرو است. قطعاتی مثل گردگیرهای سیبک ها و پلوس ها و جعبه فرمان به صورت پلاستیکی بوده و طول عمر محدودی دارند که پاره شدن و خرابی این قطعات سبب میشود قطعه مربوطه آنها به سرعت از بین رود. و نکته دوم زمانی خودرو قرار است مسافت طولانی جاده ای طی نماید باید سیستم تعلیق آن کنترل گردد و اگر عیبی در آن وجود دارد برطرف شود که به این کاز بازدید چهارچرخ گویند.

 رفع تمامی ایراد های موجود در سیستم تعلیق شامل رفع تمامی صداهای اضافی از جلوبندی و عقب بندی خودروها ، رفع تمامی عوامل لاستیک سایی و تنظیمات تخصصی زوایای چرخ ها، میزان فرمان تخصصی ، رفع کوبش کمک های فنر ، عیب یابی و تعمیر سیستم های تنظیم ارتفاع .همه خدماتی که مبتنی برجلوبندی و عقب بندی خودروهای تویوتا و لکسوس است. تعمیرات جلوبندی و عقب بندی در این مرکز به صورت باز و بست کامل انجام می گردد در که در این روش تمامی قطعات معیوب شناسایی شده و تعمیرات شما پایدار و با کیفیت خواهد بود.

خدمات جلو بندی و میزان فرمان تویوتا شامل:

رفع ایراد جلوبندی

جلوبندی خودرو شما توسط دستگاه‌های مدرن و بر اساس تنظیمات ESP یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی بررسی شود تا تمام قطعات بخش جلوبندی خودروتان به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

آنالیز وتنظیم جلوبندی

تنظیم جلوبندی خودرو‌ها یک امر لازم و ضروری است و پیشنهاد می‌شود که حداقل هر سه ماه یک بار جلوبندی خودرو خود را به یک متخصص نشان دهید تا آن را به صورت کامل بررسی کند.

کارشناسی تصادف

کارشناسی جلوبندی خودرو با ابزارهای روز قبل از خرید خودرو تا دیگر نگران آسیب های پیشین و تصادف های گذشته خودرو نباشید.

بررسی و تعویض

بررسی دقیق قسمت های جلو بندی خودروهای لکسوس و تعویض قطعات اساسی  و مصرفی با دقت فراوان و در کمترین زمان ممکن و همچنین قیمت مناسب SZ724 نسیت به رقبای ما با وجود کیفیتی متفاوت.

رفع انحراف فرمان

اگر در حال رانندگی هستید و فرمان خودروتان به سمت چپ یا راست کشیده می‌شود ( حتی اگر خیلی خفیف باشد ) باید اتومبیلتان را به متخصصان مربوطه نشان دهید.

تنظیمات تخصصی

نحوه تنظیم جلوبندی‌های خودرو‌ها با هم متفاوت است و باید بر اساس استاندارد‌ها کارخانه سازنده آن انجام شود.


ارسلان کریم پور:  09129734626




آدرس شعبه اول: خیابان مطهری، تقاطع مفتح، خیابان جهانتاب، مجتمع خودرویی کاج
آدرس شعبه دوم: نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج
آدرس شعبه سوم : شهرک غرب، یادگار امام شمال، بعد از ورودی فرحزاد، ایثارگران جنوب، نبش دبیرستان ۹ دی

همراه :ارسلان کریم پور:  09129734626

همراه : مهندس ارمان کریم پور: 09123772052

ایمیل : info@toyotacenterir.com