فروش تویوتا FJ کروزر TRD مدل ۲۰۰۷ با قیمت ۴۰ هزار دلار : در این نوشتار با یک دستگاه تویوتا FJ کروزر TRD مدل ۲۰۰۷  ارتقا یافته آشنا خواهیم شد. این آفرودر کم‌نظیر با قیمت ۴۰ هزار دلار به فروش می‌رسد.

فروشنده این تویوتا به زودی فورد برانکو صفرکیلومتر خود را تحویل خواهد گرفت و به همین خاطر تویوتا FJ کروزر TRD خود را با قیمت ۳۴,۹۹۹ دلار به فروش می‌رساند. خودروی موردبحث به پیشرانه ۴ لیتری سوپرشارژردار مجهز است و کارکردش به ۲۱۴ هزار کیلومتر می‌رسد. از جمله ویژگی‌های خودروی یاد شده می‌توان به هدرز جدید پیشرانه، سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ، کیت ترمز جلوی TRD، لوکر عقب و فنرها و شمع‌های جدید اشاره کرد. لیست تغییرات شاسی‌بلند تویوتا به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا سیستم تعلیق نیز کاملاً ارتقا یافته و مواردی همچون وینچ، چراغ‌های اضافی و روف راک نیز وجود دارند. فروشنده همچنین وقت و هزینه زیادی را صرف ارتقای سیستم صوتی FJ کروزر خود کرده و در کل مالک خودرو می‌گوید ارزش تغییرات رخ داده در خودرو حدود ۴۰ هزار دلار بوده است.

شایان ذکر است تولید FJ کروزر به تازگی و پس از ۱۷ سال خاتمه یافته است. این خودرو در ژاپن تولید و در آفریقای جنوبی و خاورمیانه عرضه می‌شد. حدود شش ماه پیش تویوتا با معرفی FJ کروزر فاینال ادیشن برای بازار خاورمیانه خبر از خاتمه تولید این خودرو داد و حالا سازندهٔ ژاپنی رسماً اعلام کرده که این آفرودر سالخورده پس از ۱۷ سال از روی خط تولید کنار رفته است. ازاین‌رو، FJ کروز در تمام بازارهایی که عرضه می‌شد مثل آفریقای جنوبی و خاورمیانه دیگر در دسترس نیست و تویوتا به پایان تولید آن در دسامبر سال ۲۰۲۲ اشاره کرده است.

FJ کروزر فقط با یک پیشرانه به بازار عرضه می‌شد. این همان موتور ۴ لیتری V6 بنزینی نامیرای تویوتا است که ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس پنج سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود و FJ کروزر را ظرف حدود ۷.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. کنترل کشش فعال، کرال کنترل، کنترل پایداری و قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب هم ازجمله تجهیزات استاندارد این ماشین هستند.


آدرس شعبه اول: خیابان مطهری، تقاطع مفتح، خیابان جهانتاب، مجتمع خودرویی کاج
آدرس شعبه دوم: نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج
آدرس شعبه سوم : شهرک غرب، یادگار امام شمال، بعد از ورودی فرحزاد، ایثارگران جنوب، نبش دبیرستان ۹ دی

همراه :ارسلان کریم پور:  09129734626

همراه : مهندس ارمان کریم پور: 09123772052

ایمیل : info@toyotacenterir.com


مقالات مرتبط:

سرویس دوره ای تویوتا و لکسوس- سرویس های دوره ای لکسوس-سرویس دوره ای تویوتا-

مشخصات فنی،ظاهری و قیمت تویوتا اف جی کروزر- Toyota FJ Cruiser2018

تعمیر موتور و گیربکس