تویوتا کراون کروک ؛ معرفی شاسی بلند تک ساخت و متفاوت

تویوتا کراون کروک : تویوتا در حرکتی سورپرایز کننده از پروژه تک ساخت کراون کانورتیبل شاسی‌بلند رونمایی کرد.

شاید ژاپنی‌ها در سبد محصولات جهانی خود خودرویی کانورتیبل را نداشته باشند اما این امر باعث نمی‌شود که پروژه‌های متفاوت و تولید محدودی را در این هفته‌ها نبینیم. پس از معرفی شاسی‌بلند تویوتا سنچوری کانورتیبل که برای مراسم رژه کشتی گیران سومو تولید شده بود، تویوتا یک محصول روباز دیگر را بر اساس کراس اور کراون معرفی کرده است.

کراون کانورتیبل اولین بار در ویدئوی رسمی تویوتا تایمز رؤیت شده است. بخش پایینی بدنه این خودرو نسبت به نسخه استاندارد تغییری ندارد اما سقف و ستون‌ها بریده شده‌اند که نتیجه آن تولید خودرویی کانورتیبل با چهار در است که البته درهای آن فاقد فریم هستند. بخش پشتی خودرو برخی تغییرات را به نمایش می‌گذارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تریم مشکی سفارشی اشاره کرد که به منظور پر کردن جای شیشه عقب در نظر گرفته شده است. کابین پنج‌نفره تویوتا کراون کانورتیبل فضای سر نامحدودی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. البته با توجه به اینکه خودروی یاد شده فقط به تعداد یک دستگاه تولید شده بنابراین خبری از سقف تاشو برای آن نیست. ژاپنی‌ها اشاره‌ای به تغییرات فنی کراون کانورتیبل نکرده‌اند و حدس می‌زنیم نیروبخش خودرو قوای محرکه هیبریدی استاندارد باشد که شامل پیشرانه ۲.۴ لیتری بنزینی و دو موتور برقی است که در مجموع قدرت ۳۴۴ اسب بخار را در تریم RS تولید می‌کنند.

کار تبدیل کراون استاندارد به نمونه روباز توسط مهندسان تویوتا انجام شده و آن‌ها می‌گویند سطح بالایی از توجه به جزئیات و کیفیت را در این پروژه بکار برده‌اند. هیروکی ناکاجیما نایب‌رئیس این خودروساز مشهور اذعان می‌دارد تولید خودروهای کانورتیبل بسیار سخت است اما استایل و حس بودن در فضای آزاد باعث شده‌اند چنین خودروهایی در بازار آمریکا و دیگر کشورها محبوبیت بالایی داشته باشند. سیمون هامفریز مدیر طراحی تویوتا نیز خاطرنشان می‌سازد خودروهای کانورتیبل باید ظاهری زیبا و رضایت‌بخش داشته باشند. او همچنین می‌افزاید سرنشینان نیز بخشی از طراحی این خودروها هستند.

در ابتدا تصور بر این بود که کراون کانورتیبل به عنوان خودروی مخصوص قهرمانان کشتی سومو طراحی شده اما این کمیته نسخه روباز سنچوری را برای مراسم خود انتخاب کرد. صرف‌نظر از این موارد، هر دو خودرو تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده‌اند و برنامه‌ای برای تولید انبوه آن‌ها وجود ندارد. البته باید دانست تویوتا در حال توسعه نسخه‌ای آفرود از کراون کراس اور است و شایعاتی نیز درباره تولید مدل پرفورمنس GR و معرفی در آن در اواسط سال جاری میلادی به گوش می‌رسد.

 

سایر خدمات تویوتا سنتردر مرکز تهران:

– اجراء سرویس های دوره ای(5000 هزار و 40 هزار ) خودروهای برحسب استانداردهای ذکر شده در دفترچه سرویس و نگهداری خودروهای TOYOTA و LEXUS

– خطا یابی تخصصی با دستگاه عیب یاب تویوتا برحسب نقشه های برقی و راهنمای خطا یابی (TOYOTA)

– خطا یابی تخصصی خودروهای هیبرید ( Hybrid ) تویوتا و لکسوس گام به گام برحسب با دفترچه راهنما تعمیراتی شرکت TOYOTA

– سرویس شستشوی انژکتور و دریچه گاز ، سوپاپ ها ، محفظه احتراق(Combustion chamber) و باک با محلول شست و شوی BG بوسیله دستگاه انژکتورشور BG

– بازرسی و تعمیر سیستم جلوبندی وسیستم تعلیق(Suspension) عقب خودرو

– تعمیر تخصصی موتور و گیربکس اتوماتیک برحسب راهنمای تعمیراتی شرکت ( Toyota Motor Corporation)

– خدمات جلوبندی، بالانس و تنظیم فرمان

– انواع خدمات بدنه، نقاشی، صافکاری(PDR)

– انواع خدمات صفرشویی خودرو با مواد نانو

– بازسازی و چک کردن کنترل یونیت ایربگ و کمربندها

– فراهم کردن قطعات یدکی و مصرفی اصلی و لوازم جانبی شرکت TOYOTA

– ارتقای سیستم صوتی و نصب مانیتور بزرگ

– صفرشویی، شیشه دودی، خدمات اسپرت( Car tuning)

 

تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

ادرس ما:

شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1

 

 

با مدیریت مهندس کریم پور

09129734626

09123772052


تعمیرگاه لکسوس LS

تعمیرگاه لکسوس | موتورهای خودرو لکسوس

تعمیرگاه مطمئن لکسوس

معرفی خوشنام ترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در تهران | تعمیرگاه تویوتا سنتر