صفرشویی داخلی خودرو به فرآیند تمیزکاری اشاره دارد که شامل روش های سنتی مبتنی بر آب نمی شود. در عوض، از تکنیک‌های خشک یا کم رطوبت و محصولات تمیزکننده تخصصی استفاده می‌کند تا به طور موثر کثیفی، گرد و غبار، لکه‌ها و بوها را از سطوح داخلی خودرو پاک کند.صفرشویی مجموعه دیتیلینگ است. این رویکرد چندین مزیت از جمله راحتی، کارایی و کاهش اثرات زیست محیطی را ارائه می دهد. در اینجا یک نمای کلی از صفرشویی داخلی خودرو  آورده شده است:

1. جاروبرقی خشک: این فرآیند معمولاً با جاروبرقی خشک و کامل سطوح داخلی از جمله فرش ها، اثاثه یا لوازم داخلی و شکاف ها برای از بین بردن کثیفی ها، زباله ها و موهای حیوانات خانگی شروع می شود.

2. تمیز کردن نقطه ای: محصولات تمیز کننده تخصصی داخلی، مانند پاک کننده های فوم، اسپری های اثاثه یا لوازم داخلی، و پاک کننده های همه منظوره، برای هدف قرار دادن و درمان لکه های خاص، ریخته ها و مناطق کثیف روی سطوحی مانند صندلی، فرش و پانل درب استفاده می شود.

3. استخراج با رطوبت کم: در مواردی که نیاز به تمیز کردن عمیق تر است، روش های استخراج با رطوبت کم، مانند تمیز کردن با بخار یا استخراج فوم خشک، ممکن است برای بلند کردن و حذف کثیفی ها و آلاینده های جاسازی شده از الیاف اثاثه یا لوازم داخلی و فرش بدون مصرف بیش از حد آب استفاده شود. .

4. پاک کردن سطح و جزئیات: سطوح داخلی، از جمله داشبورد، کنسول، پانل درها و تزئینات، با دقت پاک می‌شوند و با استفاده از محصولات تمیزکننده داخلی تخصصی و حوله‌های میکروفیبر، گرد و غبار، اثر انگشت و لکه‌ها را پاک می‌کنند.

5. حذف بو: روش‌های شستشوی صفر اغلب شامل محصولات یا تکنیک‌های خنثی‌کننده بو می‌شوند تا به طور موثر بوهای ناخواسته را از داخل خودرو از بین ببرند و محیطی تازه و تمیز را پشت سر بگذارند.

6. ملاحظات زیست محیطی: شستشوی صفر داخل خودرو مصرف آب را به حداقل می رساند و پتانسیل مسائل مربوط به رطوبت مانند رشد کپک یا کپک را در داخل خودرو کاهش می دهد.

7. راحتی و کارایی: با حذف نیاز به روش‌های سنتی تمیز کردن مبتنی بر آب، شستشوی صفر فضای داخلی راحتی و کارایی را ارائه می‌دهد و امکان تمیز کردن کامل بدون زمان‌های خشک شدن طولانی مرتبط با فرآیندهای تمیز کردن مرطوب را فراهم می‌کند.

8. محافظت از سطوح داخلی: بسیاری از محصولات شستشوی صفر برای محافظت و حالت دادن به سطوح داخلی مانند چرم، وینیل و پلاستیک فرموله شده اند و به حفظ ظاهر و طول عمر آنها کمک می کنند.

‏در نتیجه، صفرشویی داخلی خودرو ، رویکردی جامع و آگاهانه از محیط زیست برای تمیز کردن و نگهداری سطوح داخلی خودرو ارائه می‌کند. با استفاده از تکنیک های خشک یا کم رطوبت و محصولات تخصصی، این روش تمیز کردن کارآمد، راحتی و مسئولیت زیست محیطی را ارائه می دهد و در عین حال از محیط داخلی تازه و به خوبی نگهداری شده برای سرنشینان خودرو اطمینان حاصل می کند.

تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.

​صافکاری PDR

ادرس ما:

شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا

شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1 ،

با مدیریت مهندس کریم پور

09129734626

09123772052


تسلط بر هنر صافکاری PDR : بالا بردن جزئیات تویوتا و لکسوس با دقت بی رنگ

صفرشویی چیست؟