تویوتا هایس : با وجود معرفی نسل ششم تویوتا هایس در سال ۲۰۱۹، نسل قبلی همچنان در ژاپن عرضه می‌شود و حالا یک به‌روزرسانی جزئی را تجربه کرده است.

هرچند تویوتا نسل ششم هایس را در سال ۲۰۱۹ رونمایی کرد اما نسل پنجم همچنان در بازار داخلی ژاپن عرضه می‌شود و حالا برای سال ۲۰۲۴ یک به‌روزرسانی جزئی را تجربه کرده است. این ون محبوب از سال ۲۰۰۴ تقریباً بدون تغییر در حال تولید است اما به دلیل طول کمتر به خاطر قرار گرفتن کابین روی پیشرانه، در ژاپن هنوز هم محبوب است و تویوتا سعی کرده با به‌روزرسانی‌های جزئی اما مکرر، این ون سالخورده را همچنان برای خریداران ژاپنی تازه و بروز نگه دارد.

بااین‌حال، سعی نکنید به‌روزرسانی‌های ظاهری را پیدا کنید زیرا طراحی بیرونی نسل پنجم هایس برای مدل ۲۰۲۴ تغییری نداشته است. بااین‌حال، تویوتا پکیج جدیدی بنام رنگ زمین را برای این ون ارائه کرده است که صرفاً برای تیپ پرچم‌دار دیزلی GL قابل سفارش است. این پکیج شامل رنگ بیرونی خاکی به همراه جلوپنجرهٔ مشکی مات می‌شود درحالی‌که سپرهای رنگ نشده و روکش کرومی آینه‌های جانبی و دستگیرهٔ درها بدون تغییر باقی می‌ماند.

ارتقاء دیگر هایس برای مدل ۲۰۲۴، تجهیز به یک پایهٔ جدید ویلچر است که گفته شده فرایند محکم کردن ویلچر در داخل کابین را تسریع خواهد کرد. همچنین نسخهٔ آمبولانس هایس هم به‌صورت استاندارد به سیستم حمل‌ونقل هوشمند مجهز شده که با ارسال سیگنال به نزدیک‌ترین آمبولانس‌ها، به کاهش زمان رسیدن به بیماران و مصدومین کمک می‌کند.