تویوتا جی‌تی ۸۶ تا بن دندان مسلح : اوتوزون (Auto zone) یک وب‌سایت شگفت‌انگیز پر از قطعات و لوازم جانبی برای انواع ماشین‌ها است. اوتوزون همچنین مکانی مناسب برای خرید کیت‌های تزیینی بدنه است. کیت‌های بدنه موجود در این سایت بسیار شبیه به کیت‌های بدنه خودروهای فیلم سریع و خسن ۲ هستند.

ظاهرا صاحب این تویوتا زمان زیادی را صرف گشتن و خرید هر کیت بدنه‌ای که به چشمش زیبا آمده است کرده.

 

این تصویر اخیراً در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) به اشتراک گذاشته شده و نشان می‌دهد که صاحب این تویوتا جی تی ۸۶ با ترکیبی از قطعات افترمارکت عجیب و غریب به طور کامل طراحی خودرو خود را تغییر داده است. تغییرات انجام شده بر روی این خودروی اسپرت دیفرانسیل جلو از جلوی آن شروع می‌شود! یک قطعه جداکننده‌ی نمایشی با پوشش کروم و همچنین تعداد زیادی از لوازم جانبی و قطعات کروم بر روی سپر قرار دارد که ظاهر خودرو را اسپرت‌تر کرده. همچنین صاحب خودرو برخی از قطعات اوتوزون را بر روی سقف نصب کرده است، مانند قطعه‌ای که شبیه به یک سوپرشارژر تقلبی به نظر می‌رسد.

ظاهرا صاحب این تویوتا با تغییر دادن طراحی جلوی خودرو راضی نشده و خودروی خود را به دو جفت رینگ جدید مجهز کرده. گلگیرهای این تویوتا نیز تغییر کرده و بسیار پف‌دارتر و حجیم‌تر شده‌اند و همچنین یک جفت مجرای ورودی هوای تزیینی بر روی آن‌ها نصب شده.

بر روی در صندوق عقب یک اسپویلر بسیار بزرگ با روکش کرومی قرار داده شده است که حتی بال عقب خودرویی مانند مک‌لارن سنا در کنار آن از کوچکی خود خجالت می‌کشد! البته به احتمال زیاد این اسپویلر تاثیر چندانی بر روی عملکرد آیرودینامیکی خودرو نگذاشته اما مطمئنا تنها جرم آن برای چسباندن لاستیک‌های عقب بر روی آسفالت کافی است!


آدرس شعبه اول: خیابان مطهری، تقاطع مفتح، خیابان جهانتاب، مجتمع خودرویی کاج
آدرس شعبه دوم: نیاوران، کاشانک، نرسیده به آجودانیه، کوچه پوریا، مجتمع خودروئی کاج
آدرس شعبه سوم : شهرک غرب، یادگار امام شمال، بعد از ورودی فرحزاد، ایثارگران جنوب، نبش دبیرستان ۹ دی

همراه :ارسلان کریم پور:  09129734626

همراه : مهندس ارمان کریم پور: 09123772052

ایمیل : info@toyotacenterir.com


مقالات مرتبط:

سرویس دوره ای تویوتا و لکسوس- سرویس های دوره ای لکسوس-سرویس دوره ای تویوتا-

مشخصات فنی،ظاهری و قیمت تویوتا اف جی کروزر- Toyota FJ Cruiser2018